نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
عروس های جوانِ بانوی پیر برای فصل آینده!

عروس های جوانِ بانوی پیر برای فصل آینده!

 

تحلیلِ جدیدترین پروژه باشگاه یوونتوس برای بازسازی خط دفاعی‌اش در فصل آینده، موضوعی است که کارلو لائودیزا کارشناس ترانسفرینگ فوتبال ایتالیا و روزنامه‌نگار La Gazzetta dello Sport در یادداشتی کوتاه در این روزنامه، آنرا مورد واکاوی و بررسی قرار داده است.

 

 

به نظر می‌رسد بعد از واپسین بازی کریستین رومه‌رو برای جنوا در روز یکشنبه گذشته مقابل ساسوئولو و دیدار چیرو پالرمو (مدیر برنامه‌های او) با فابیو پاراتیچی، رومه‌رو به یوونتوس نزدیک‌تر از همیشه باشد. بیانکونری‌ها مدت‌ها بود که بازی او را زیرنظر داشتند و پروژه‌ای دیگر را در مورد او تدوین کرده بودند و خواهان استمرار تجربه‌اندوزی او با قرمز و آبی‌ها و انتقال کریستین به یووه در تابستان 2020 بودند؛ اما عملکرد بسیار خوب این بازیکن 21 ساله همراه با جنوا در هفته‌های اخیر از یک سو و پدید آمدن معادلات قابل تأمل در خط دفاعی یووه از سوی دیگر باعث شد تا او یک فصل زودتر از برنامه‌ریزی‌های مدیران یووه عازم تورین شود.
در واقع مدیران یووه پس از فراخواندن ماتیا کالدارا از آتالانتا و ماجرایی که تابستان گذشته در مورد او رخ داد تصمیم داشتند با دوراندیشی بیشتر در مارکت نقل و انتقالات فعالیت کنند اما مواجهه مستقیم یووه با حقیقت خطرسازِ نبود کیه‌لینی و بونوچی (که می‌تواند در هر لحظه مجدداً تکرار شود) باعث شد تا آنها توجه ویژه‌ای به سناریوهای ترانسفرینگ در خط دفاعی تیمشان کنند. به همین خاطر در نخستین گام پروژه جذب رومه‌رو را به جلو انداختند و برای قطعی کردن انتقال او به یوونتوس اقدام کردند و پس از جلسه فابیو پاراتیچی و انریکو پرتزیوزی، طرفین در مبلغ 30 میلیون یورو به توافقات اولیه رسیدند تا به زودی نیز خبر حضور این مدافع آرژانتینی به یووه در فصل آینده اعلام رسمی شود.
با تمام این اوصاف رومه‌رو تنها پروژه یوونتوس برای جوانگرایی در خط دفاعی‌اش نیست و جدی‌تر کردن کانال‌های ارتباطی با باشگاه آژاکس و ماتیا ده‌لیخت گام بعدی بیانکونری‌ها در پروژه ترمیم خط دفاعی بانوی‌پیر خواهد بود. در این بین ماه‌های پیش رو برای دنیه‌له روگانی مدافع 24 ساله یووه نیر در حکم یک فینال است و او بهترین شرایط را برای نشان دادن ارزش‌های فنی و تاکتیکی‌اش در اختیار دارد؛ دورنمایی که می‌تواند بهترین تصویر را از آینده او با یوونتوس نشان دهد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: